Klantenservice

Vragen en feedback
Heeft u vragen of feedback? Wij horen het graag van u. Er zijn verschillende manieren om contact met ons op te nemen:

  • Per e-mail: stuur een mail naar info@gtowatch.nl of maak gebruik van het contactformulier. Wij streven er naar om binnen 24 uur op uw vraag te antwoorden. Wij zijn geopend tijdens kantooruren van 09:00 uur tot 17:00 uur. Ontvangen wij uw mail in het weekend, dan beantwoorden wij deze op de eerstvolgende werkdag.
  • Telefonisch: wij zijn van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur
    telefonisch bereikbaar op telefoonnummer +31 (0)15 - 82 00 366
  • Schriftelijk: stuur uw brief naar:
    GTO Watch
    T.a.v. klantenservice
    Gildeweg 22
    2632 BA Nootdorp
    Nederland


Levertijden
De levertijd van uw horloge is afhankelijk van onze voorraad. Hebben wij uw horloge op voorraad dan verzenden wij uw bestelling, mits op werkdagen voor 16.00 uur besteld, nog dezelfde dag. Bestellingen die in het weekend bij ons binnenkomen worden op de eerstvolgende werkdag verstuurd.
Is een horloge niet voorradig, dan nemen wij per e-mail contact met u op. Mocht u dan alsnog besluiten om uw bestelling te annuleren, dan storten wij binnen 7 dagen het volledige bedrag terug op uw rekening.

Betaalmogelijkheden
Uw bestelling kunt u op de volgende manieren betalen:

  • iDeal
  • MisterCash
  • Onder rembours (hieraan zijn extra kosten van € 20,-- verbonden)


iDEAL
Als je kiest voor iDEAL dan betaal je via het betrouwbare internetbankieren via je eigen bank. Het is een zeer veilige en gemakkelijke manier van betalen op internet. Er zijn geen extra kosten verbonden aan het betalen via iDEAL.

MisterCash
MisterCash is een betaalsysteem, ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België en is in België de meest geaccepteerde online betaalmethode. Al onze Belgische klanten kunnen hiervan gebruik maken en direct betalen in een vertrouwde bankomgeving. Voor betalingen met MisterCash brengen wij geen extra kosten in rekening.

Levering onder rembours
Een rembourszending wordt aan u geleverd zonder dat deze vooraf betaald is. U betaalt pas op het moment dat onze koeriersdienst het pakket bij u aflevert. Vanaf dat moment is het pakket uw eigendom. Voor leveringen onder rembours berekenen wij een toeslag van € 20,-- per levering. De geadresseerde moet altijd tekenen voor ontvangst. Uw pakket wordt niet bij buren afgeleverd. 

Verzending en verzendkosten
Alle bestellingen worden gratis in Nederland en België verzonden!

Bedenktijd en retourneren
Valt uw aankoop tegen? Binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel kunt u uw bestellingen retourneren en krijgt u uw geld van ons terug. Natuurlijk moet het horloge onbeschadigd en compleet zijn en (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking geretourneerd worden. Onder het hoofdstuk ‘Verzending en retourneren’ vindt u alle voorwaarden en de retourprocedure.

Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
GTO Watch
T.a.v. klantenservice
Gildeweg 22
2632 BA Nootdorp
Nederland
Telefoon: +31 (0)15 - 82 00 366
Mail: info@gtowatch.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar gtowatch.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).