Garantie

Naast de wettelijke garantie geldt voor de uurwerken van onze horloges een garantieperiode van 2 jaar. De garantietermijn gaat in op de dag van de aankoop. Bewaar uw aankoopbewijs goed. De wettelijke garantie houdt in dat een product bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden wij u zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het probleem doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

Om voor garantie in aanmerking te komen dient u uw horloge direct na aankoop te registreren bij GTO. Dit doet u door middel van de bijgeleverde USB-kaart.

Wanneer een door u gekocht horloge defect gaat binnen de garantietermijn, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Nadat wij het horloge van u ontvangen hebben sturen wij het op naar de fabriek. Zij zullen de klacht bekijken en beoordelen of de klacht onder de garantie valt. In dat geval zullen defecten, welke niet ontstaan zijn door slijtage of schade van buitenaf, vakkundig worden gerepareerd. Indien reparatie niet mogelijk is wordt het product door ons vervangen. Kan het product niet meer geleverd worden, dan bieden wij u een gelijkwaardig product aan of krijgt u uw geld terug.
Deze garantie geldt alleen voor product- en of fabricage fouten. Slijtage, schade of oneigenlijk gebruik zijn uitgesloten van garantie. Dit is ter beoordeling van de fabrikant van het product. Na reparatie of vervanging sturen wij u het horloge kosteloos retour.

Bij horloges is het gangbaar dat het uurwerk, de wijzers en de wijzerplaat onder de garantie vallen en dat reparaties hieraan kosteloos zijn binnen de garantietermijn. Reparatie is niet kosteloos als de schade door eigen toedoen ontstaan is. Het glas, de batterijen, de kroon, de schroef en het horlogebandje vallen niet onder de garantie. Ook vervalt het recht op garantie wanneer het horloge geopend is geweest. Wanneer er, als gevolg van opening, schade door stof of vocht is ontstaan, valt deze schade niet onder de garantiebepalingen.

Neem voor garantieaanvragen contact met ons op via e-mail: info@gtowatch.nl

Wilt u in deze e-mail de volgende gegevens vermelden:
        Uw naam
        Uw adresgegevens
        Uw telefoonnummer
        Uw ordernummer en datum van aankoop
        Korte beschrijving van het probleem
        Indien mogelijk voorzien van foto's

U kunt uw garantieaanvraag ook schriftelijk indienen op onderstaand adres:

GTO Watch
Gildeweg 22
2632 BA Nootdorp
Nederland

Wij zullen na ontvangst van uw e-mail of brief contact met u opnemen over de verdere afhandeling van uw garantieaanvraag.